when we were young

skolveckan är slut för den här veckan och jag njuter för fulla muggar. var busig nog att stanna hemma och plugga idag oxå. fy på mig, men det behövdes lite lätt. imorgon ska jag jobba, igen. och innan det måste jag åka in med lite grejer till skolan. har hemstudiedag så det gäller att lämna in det sista nu, det var annika noga med att påpeka. tror dock inte att jag har så jääääätte mycket som släpar efter, så det ska nog gå att lösa :))

igår fyllde gullepluttan hanna hela 18 år, och det firades lite lätt på stadt i skara. hade i smyg fått med i princip hela laget på att träffas där och fira henne lite så, det bästa var att hon fattade absolut ingenting och trodde fullt och fast att hon och jag skulle hänga lite bara. wihooo älskar när överraskningar går i lås och verkligen blir en överraskning. jag är nog grym på sånt, borde bli festfixare i smyg eller något, hähäää!

idag har jag klämt vällingpaket på semper. ser ut som ett emo på hela armarna efter att ha skärt mig på varenda kartong! gött lixom. och annars så längtar jag bara galet till studenten. är ju inte så där jättelångt kvar, och det börjar kännas även i skolan, då dom inte lassar upp med en jävla massa nya grejer utan snarare påpekar att nu är det minsann dags att lämna in allt.

götttttt
nu blir det senaste new girl avsnittet och sen ska jag sova :)))

pusssss


Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-17 @ 12:30:43
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

Hej! Hur mår du? :)

2012-05-18 @ 10:30:09
URL: http://lillthilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0