when everything you love just fades away,

har haft stressigaste veckan någonsin. har inte sovit mer än max 4h per natt, och det klarar inte min kropp av riktigt. har fått använda min söta bettskena hela veckan för att jag kommer på mig själv med att sitta och gnissla tänder konstant. inte bra emma, inte alls bra.
men imorgon är veckan slut och allt jobbigt är färdigt. har en fet sovmorgon imorgon så skriver klart det sista på min hemtenta då, och sen kan jag bara glömma hela denna veckan och chilla galet. fy fan vad skönt. nästa vecka är det dessutom bara två skoldagar och inte ens jobbiga sådana. så nästa vecka räknar jag med att livet är på topp igen.

nästa vecka fyller ju dessutom gulleplutten 18år wiho det ska firas med dunder och brak det kan jag lova! ska bli awesome, att slippa gå ut själv för att hon inte kommer in ;)

nu blir det sängen så jag orkar gå upp imorgon !
pusssss :**


Kommentarer
Postat av: Martina Andersson

Börjar blogga nu, följ mig från start och skriv vad du tycker om designen.

Passion for fashion. Living my teenageyears, I don’t need them, I just have them.

http://martinaandersson.blogg.se/

2012-05-11 @ 22:50:41
Postat av: frida berg

Ha en bra lördag sötis! :)

2012-05-12 @ 14:43:09
URL: http://fbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0