so I set the world on fire,

i fredags var jag på mop konsert, och hängde på milan med goa tjejer. idag försöker jag planera kommande veckas bravader. det går så där. ska ut och fira hannas 18de födelsedag någon dag, men vet inte vilken dag. ska troligtvis jobba två dagar, plugga och träna. yepp det är fullt med andra ord. haha
samtidigt gör det inte så mycket, tjejerna åker till grekland och då äre lika bra att vara sysselsatt med annat så man inte saknar dom för mycket, haha :)))

taggar dessuom match om någon timme. är inte riktigt pepp än, men vädret är ju exemplariskt för fotboll iaf ! det gör mig glad och nöjd. har en lilla syster som ligger hemma i 39graders feber, den är inte rolig. vill inte bli sjuk, så jag håller mig på avstånd.
ikväll blir det skriva hemtenta och spanska inlämning. måste verkligen ta tag i livet så jag inte får fler kaoz veckor utan sömn. haha det slutar aldrig bra på helgerna.

nu äre brunch,lunch preparing for match

pusssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0