let's have some fun,

idag hängde jag i skolan från halv 10 till kl 20.00 helt sinnessjukt. hade np i spanska, uppsatsdelen avklarad, bara läs och hör förståelse kvar. sen jobbade vi med projektarbetet nästan hela dagen med undantag för en engelska lektion. och det var därför vi var kvar i skolan så fruktansvärt länge. satt i indesign och försökte få ihop det sista för att bli klara idag. och det är vi i stort sett oxå. nu måste jag leta upp den dumma psykologi boken och läsa allt vad det var jag skulle läsa. blä. skolan tar död på mig den här veckan. och till på köpet har jag fått jobb imorgon. precis rätt vecka, verkligen! men, jag ska inte klaga. tackar och tar emot.

nu blir det psykologi

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0