längtar efter någon som kan rädda mig,

igår var jag av någon konstig anledning på crusing. hängde med linda, och det var faktiskt riktigt kul. sov hos henne, och idag blev det fotbollsgolf med sköna människor. mitt lag kom inte sist och det gjorde mig dag faktiskt. är inget stort fan av förluster direkt, hähä

borde verkligen sova nu, börjar jobba kl 7 imorgon, men funderar på om jag ska ägna någon timme åt att skriva slutrapport. måste bli klar med den tills på måndag, då ska den laddas upp och skickas in, senast. och det är ju inte det enda jag har på måndag heller. usch har kaoz i hjärnan. men har iaf gjort hälften av allt plugg jag sa åt mig själv att göra den här långhelgen, som inte alls känns så lång som den borde.. man får va glad för det lilla, och pengarna rullar ju in iaf, wihooo

får bli bildlöst före går inte ladda upp bilder :(((

pussss


Kommentarer
Postat av: Cecie!

Finfin blogg jag hamnat på ^^



Just nu är jag med i en tävling, och det skulle betyda MASSOOOOOR om du skulle vilja rösta på mig!

Det enda du behöver göra äroch kolla på detta hära videoklippet, inte hela om du inte vill.

Men det skulle i alla fall betyda MASSOOOOR!!

http://www.youtube.com/watch?v=J13wbf5GMuQ

(förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer, då är det bara ohc ta bort den ;)

Kram Cecie!

2012-05-20 @ 10:29:08
URL: http://cecie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0