taggad till tusen,

imorgon är det en vecka kvar. EN. JÄVLA. VECKA!
känns som igår det var 200dagars osv. kaoz verkligen.
nästa vecka är det fest fest fest och mera fest. och jag är så sjukt pepp.
det kommer bli så otroligt roligt!
nackdelen är dock att det kommer gå så fort att det kommer vara över innan man ens hunnit njuta av det.
och sen är all trygghet borta. haha. det är den delen av studenttagandet jag verkligen hatar att tänka på, och därför gör jag inte det nu heller. utan jag tänker bara på allt kul! och jag är så sjukt taggaaaaaaaaaad!

är avundsjuk till tusen på de som tar imorgon. men å andra sidan så har ju vi vårat roliga kvar. jag menar på lördag är många av dom arbetslösa och vet inte vad dom ska göra. och då börjar vi lixom fira allt som dom redan har gjort. så jag gnäller inte på att vi tar en vecka senare, och sist av alla skolor. det är bra.

nu måste jag sova. var på skumparty igår och har jobbat idag. lite så där lagom sleten svar jaaaaaaaaa !


turist javisst. känns som igår vi var i spanien, men det är nästan tre månader sen. galet.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0