how wounderful life is, when you're around

idag har jag haft kompis häng med hanna. hon är bra hon! jag saknar tiden då det var bara hon och jag jämt. när den första man tänkte på var henne och om något hände så var vi hos varandra snabbare än snabbast. men man växer upp, och nu vet vi vart vi har varandra och det räcker.
iaf så har det vart riktigt skönt. jag behöver en emma&hanna dag emellanåt, för att jag alltid är så avslappnad med henne, och för att jag kan prata om allt med henne och för att hon förstår och inte dömer, utan bara är. det är underbart.

nu ska jag ta tag i mitt liv och sova. efter tre underbara lediga dagar är det back to work som gäller. wiho
pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0