jag blir aldrig densamma som förut,

idag lyser solen, vilket är helt fantastiskt underbart och innebär att den här dagen på jobbet kommer flyta på riktigt ordentligt! var längesen jag kände mig så pepp på livet som jag gör just nu. jag trivs verkligen på jobbet, och jag har bara sköna människor runt omkring mig. det är helt enkelt mega fucking okkkkkk.
bortsett från att min bror faktiskt ska flytta 15timmar bort härifrån. den sög lite, jag menar han är ju ändå min bror..

men men, idag börjar jag kl 14 och då tänkte jag hinna med en massa innan dess. eller nä, åka in och få mina bilder från hårddisken samt häva köpet och köpa en ny, och så tänkte jag även hinna åka förbi farmor. yepp jag känner intressepilarna här alltså. imorgon är jag ledig och jag funderar på att fira detta med en shoppingtur. men vi får se vad som händer och fötter :)))

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0