dancing when the stars are blue,

jag hade en relativt galet lördag och det hänger i än. är trött som få så jag njuter av att ha vart ledig idag och över att vara det imorgon, det kan jag lova. har kollat oth i över 12timmar idag. no lifer på så hög nivå att det inte går att förklara. men jag gillareeeeee

just nu är mitt liv för övrigt helt okej bra. men jag anstränger mig för mycket för att duga, inte åt alla, utan åt vissa. och det tar lite på mig. jag blir lite bitter och orkar inte ta tag i livet och göra något utan flyter mest runt och hoppas att allt ska komma till mig. weeeeeeeeeell. jag är ju medveten om det iaf, och det är väl huvudsaken. det är bara då man faktiskt kan göra något åt saken. och det ska jag oxå. men inte idag, för idag ska vi sura lite mer, och så tar vi nya tag imorgon :)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0